A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Центр дитячої та юнацької творчості
м. Хмільник

Педагоги Центру дитячої та юнацької творчості презентували роботу своїх гуртків

Дата: 28.02.2025 14:36
Кількість переглядів: 7

Педагоги Центру дитячої та юнацької творчості

презентували роботу своїх гуртків

Педагоги Центру дитячої та юнацької творчості добре знають, що лише постійне самовдосконалення, повсякденна праця над підвищенням свого фахового рівня та майстерності, дадуть добрі успіхи і результати, а також сприятимуть ефективності якісного навчання. Тому відкриті заняття, які проводять керівники гуртків, що атестуються, важливі, насамперед, з точки зору презентації своїх умінь та майстерності.

24 та 27 лютого у Центрі дитячої та юнацької творчості свою роботу та успіхи вихованців презентували керівники гуртків «Пізнайко» Марина Лиса та «Школа журналістики» Юлія Бараболя.

На заняттях були присутні члени атестаційної комісії Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради.

На гуртку «Пізнайко» діти разом із педагогом вирушили у пізнавальну подорож, під час якої гралися, малювали, розвивали свої інтелектуальні здібності. Мандруючи казкою, діти навчалися розповідати маленькі історії, характеризувати персонажів казки, оцінювати їх вчинки, розгадувати ребуси. Наймолодші гуртківці закладу активно працювали, навчалися, а коли прийшла хвилинка відпочити – із радістю доєдналися до улюбленої руханки .

Керівник гуртка Марина Лиса за допомогою інтерактивної гри розвивала у своїх вихованців образне бачення, критичне мислення, збагачувала їх словниковий запас, мотивувала, на прикладі казкових героїв, бути добрими, милосердними та щедрими.

Керівник гуртка «Школа журналістики» Юлія Бараболя побудувала своє заняття так, аби юні журналісти змогли показати, усе чого вони навчилися, досягнули, над якими проєктами працювали. Гуртківці обдумували та знаходили рішення різноманітних журналістських ситуацій, шліфували свої уміння у написанні статті, проводили рольові ігри, під час яких брали інтерв’ю, захищали свої відеопроєкти. На кінець заняття юні журналісти підготували прямий відеорепортаж , під час якого розповіли про гурток журналістики і взяли інтерв’ю у вихованців гуртка та представників освітньої галузі. Кожен із вихованців презентував свої здібності, свій творчий потенціал та уміння створювати інформаційний контент.

Цікаві форми та методи роботи, які демонстрували педагоги під час проведення занять, допомагали дітям краще розкривати свої здібності, творчо мислити, працювати в групах та здобувати навики самостійного опрацювання матеріалу.

Педагоги створювали навчальні ситуаційні, ігрові та сценічні майданчики , де діти якнайкраще могли розкрити свої навики і таланти , презентувати свої дослідження та творчі проєкти. Впровадження інтерактивних форм роботи допомогло педагогам розробити власну систему навчання та досягнути справжньої майстерності.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень